39. Et løfte

Jeg lover at møde dig, der hvor du har brug for at blive mødt
jeg lover at huske dit liv fra nu og til da du blev født
jeg lover at minde mig om, at du har været helt ny
jeg lover at følge dit væsen fra den sorte muld til den hvide sky
jeg lover at huske, hvis du ikke er alene 
jeg lover at for mig, vil det aldrig blive en gene
jeg lover at fortælle dig alt, du bør vide 
jeg lover at for mig, er det aldrig et spørgsmål om at gide
jeg lover at huske mit privilegium hos dig
jeg lover at være forsigtig, når du betror dig hos mig 
jeg lover, at du er min prioritet i top
jeg lover at respektere dit væsen, din sjæl, din krop
jeg lover dig, at intet problem er for lille
jeg lover at kunne rumme når tårerne vil trille 
jeg lover, at jeg aldrig har for travlt til dit
jeg lover at vi deler, så dit er mit 
jeg lover, du aldrig skal høre et fordoms ord 
jeg lover at huske hvori dine tanker bor 
jeg lover, at du er vigtig, virkelig, værdig
jeg lover dig den udvikling aldrig er færdig
jeg lover at påtage mig den rolle der netop passer 
jeg lover, jeg aldrig maser dig i kasser
jeg lover, at går du tør for styrke, vilje, viden, tro
så har jeg nok til os begge to. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

VIDEOER

31. POLAR SHOPPEN

35. TO SCREAM OR NOT TO SCREAM